امکانات جانبی کباب پز گازی

امکانات جانبی کباب پز گازی

امکانات جانبی کباب پز گازی

گاهی‌اوقات، وجود لوازم جانبی (که ممکن است هیچ‌وقت از آنها استفاده نکنید)، باعث می‌شود تا قیمت کباب‌پز بیشتر شود. پس بهتر است با خود فکر کنید و ببینید که اگر از وسایل جانبی مختلف مانند:

  • سیخ‌گردان
  • توری کباب کردن ماهی
  • ساید‌بِرنِرها و حرارت‌دهنده‌های جانبی

استفاده نمی‌کنید به سراغ گزینه‌های ساده‌تری بروید که هزینه کمتری هم دارند. بعضی از لوازم جانبی مثل توری کباب کردن ماهی روی انواع مختلف کباب‌پز مفید است اما به شرطی که از آنها استفاده کنید. بعضی از انواع کباب‌پز دارای بخشی در کنار شعله‌ها و حرارت اصلی وسیله هستند که با ایجاد حرارت کمتر، امکان پخت و آماده کردن مواد غذایی دیگر را در کنار کباب فراهم می‌کنند یا مثلا می‌توان از آنها برای گرم نگه داشتن غذا کمک گرفت.

 

بعضی از کباب پزهای موجود در بازار از امکانات جانبی برخوردار بوده که مسلما بر قیمت تمام شده محصول تاثیر می‌گذارند. نیاز خود را بررسی کرده و ببینید که آیا نیازی به استفاده از این امکانات جانبی کباب‌ پز دارید یا خیر؟

بعضی از این وسایل جانبی محصول شامل سیخ گردان، توری مخصوص کباب کردن ماهی و حرارت‌دهنده‌های جانبی هستند که بر کیفیت پخت و پز تاثیر می‌گذارند.

اگر تمایل به استفاده از این امکانات را دارید به دنبال آن دسته از محصولاتی بروید که از این آیتم‌های ذکر شده برخوردار باشند.

 

دیدگاه‌ها 0

*
*