بخاری هیزمی چدنی

بخاری هیزمی چدنی

بخاری هیزمی چدنی

بخاری های چدنی یکی از زیباترین نوع بخاری هیزمی است. این بخاری ها به شکل شومینه طراحی شده اند و ظاهر لوکس و زیبایی دارند و برخلاف شومینه، مشکلاتی مانند ورود دود به فضا را ندارند.
این بخاری ها دارای جنس چدن دوجداره و نمای شیشه ای اند که می توانید سوختن هیزم و آتش درون آن را ببینید که ممکن است برایتان جذاب باشد. شیشه آن هم ضدآتش است. در اغلب بخاری های هیزمی چدنی، امکان نصب دودکش از بالا و عقب وجود دارد. برای سوخت این بخاری می‌توان از ذغال سنگ، ذغال چوب، هیزم و سوخت های کربنی استفاده کرد.

با انتخاب و خرید بخاری هیزمی مدل چدنی ، از گرمای ملایمی لذت خواهید برد و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید. این امر هزینه های گرمایشی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

استفاده از بخاری هیزمی به دلیل زیبایی در طراحی، جلوه ای کلاسیک و خیره کننده به محیط می دهد و برای استفاده در فضای ویلاها، کافی شاپ ها و رستوران های سنتی بسیار مناسب می باشد.

بخاری هیزمی تولیدی در گروه صنعتی کارن بی بی کیوقابلیت کاربری به صورت دو گانه سوز، هیزمی و گاز سوز را دارند.

 

هیزم دارای گرمای حرارتی بسیار مطلوبی است و گرمای ناشی از احتراق هیزم در چدن ذخیره می شود. سپس به لطف منظم بودن انتشار گرما از طریق چدن، گرمای مطلوب و یکنواختی در سراسر محیط توزیع می شود.

 

این بخاری ها بسیار زیبا هستند و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و یکی از نوستالژی های همیشگی منازل ایرانیان به حساب می آید.

دیدگاه‌ها 0

*
*